Pagini

Pagini

ShopAmerica - FORUM
.
Aveti INTREBARI, COMENTARII sau SUGESTII ?
.
Aveti posibilitatea de a va exprima opinia cu privire la serviciile ShopAmerica. In acest fel, fiecare vizitator al site-ului nostru va putea afla parerea celorlalti despre noi si serviciile noastre. Opinia dvs. este importanta si este in beneficiul tuturor. Asadar, daca aveti de facut un comentariu, aveti o sugestie, o reclamatie sau aveti o nelamurire, puteti sa va exprimati aici, in cadrul urmatoarelor sectiuni: Intrebari, Sugestii, Referinte si Diverse.
REFERINTE
In aceasta sectiune pot adauga comentarii toti cei care au apelat la serviciile noastre si vor sa descrie cum a decurs colaborarea cu noi.

2 comentarii:

Tibi Cheran spunea...

Mi-am dat comanda de nexus la ShopAmerica.ro.
Acum pot spune ca sunt posesorul unui Nexus One. Pot sa va spun ca toata tranzactia a decurs neasteptat de repede si in conditiile cele mai bune, atat de comunicare pe mess si mail (comanda numarul..., confirmarea de la google, trebuia si poze, dar datorita faptului ca l-am stresat sa il aduca cat mai repede nu a apucat sa mai faca poze produsului care trebuia sa-l primesc), cat si de tranzactionare (intalnit cu persoana in cauza, calculat dolarul la cursul BNR, efectuat plata, probat aparatul....), in fine recomand celor care doresc sa-si dea comanda de produs, sa ia cat mai repede legatura cu ShopAmerica.ro, si-l veti avea.

Trica spunea...

Colaborez cu ShopAmerica de aproximativ doi ani, azi am vazut ca pot sa-mi spun si eu parerea, deci:
Nu am crezut ca poate exista in Romania oameni cu atat bun simt, profesionalism si corectitudine, eu tot ce am cumparat prin intermediul lor s-a finalizat cu succes, de aceea recomand din tot sufletul.
Recomandarea mea e sa nu mai pierdeti timpul cautand alte alternative pentru a cumpara ieftin si de calitate, luati legatura cu ei si o sa va convingeti singuri ca afacere mai buna nu exista.

Trimiteți un comentariu

modlet.ro
dyfashion.ro